بازی Xenoblade Chronicles 3 درنینتند به جای دو شخصیت ، شش شخصیت

بازی Xenoblade Chronicles 3 درنینتند به جای دو شخصیت ، شش شخصیت

 Xenoblade Chronicles 3 به راحتی یکی از بزرگ‌ترین اعلان‌های جدید در ارائه مستقیم نینتندو در ماه فوریه بود، اما از زمان معرفی آن، جزئیات جدید در مورد اکشن RPG که اواخر امسال منتشر می‌شود، نسبتاً ناچیز بوده است.

 

با این حال، اخیراً، نینتندو به طور تصادفی اجازه داد تا نگاهی اجمالی به دنباله مورد انتظار داشته باشد. همانطور که توسط @MBgov1133 در توییتر مشاهده شد، نینتندو اخیراً صفحه eShop Xenoblade Chronicles 3 را به‌روزرسانی کرده و هنر کلیدی جدیدی را آپلود کرده است. این تغییر از آن زمان معکوس شده است و نشان می دهد که در صورت تصادفی به روز شده است.

 

هنر کلیدی که قبلاً برای Xenoblade Chronicles 3 منتشر شده بود، که در بالا می‌توانید مشاهده کنید، دو قهرمان اصلی بازی، نوح و میو را نشان می‌داد که در دشتی پوشیده از چمن ایستاده بودند و بر اجساد تایتان‌های دوردست مشرف هستند. هنر کلیدی جدید، که در زیر می‌توانید پیدا کنید، منظره‌ای مشابه را نشان می‌دهد، اما به جای دو قهرمان داستان، هر شش شخصیت اصلی را نشان می‌دهد که قبلاً توسط نینتندو جزئیات ارائه شده است.

 

شاید بتوان امیدوار بود که این به‌روزرسانی تصادفی پیش‌آهنگی برای جزئیات جدید آینده باشد، اما البته، در این مرحله فقط یک فکر آرزویی است. در هر صورت، با توجه به اینکه Xenoblade Chronicles 3 در سپتامبر امسال برای سوییچ عرضه می‌شود، احتمالا طولی نمی‌کشد که نینتندو چیزهای بیشتری درباره این بازی بگوید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Xenoblade Chronicles 3 درنینتند به جای دو شخصیت ، شش شخصیت

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/40fd

خبرنامه بازی ها

گالری